5 decembrie 2011

Limită a învățării



Întrebările sunt adresate deseori cu scopul de a ajunge la un răspuns, acesta din urmă poate fi absolutizat și strictizat de către cel cărui îi aparține întrebarea.
Întrebările ce presupun răspunsuri rigide, limitează/îngustează câmpul creativ al celui ce răspunde.
O metodă bună de învățare/explicare a anumitor idei/ipoteze, este cea care ține de creativitatea celui ce învață, plus corectările/completările venite din partea cunoscătorului/celui ce învață a învăța.


Putem vorbi până la infinit despre subiectele clarificate deja, însă viața/soarta temei, depinde de necunoașterea unei părți a lucrurilor.
Dacă cineva consideră că știe răspunsul corect al unei sau a mai multor întrebări, acel cineva a dat start trăirii într-o realitate subiectivă, bolnavă de solipsism.

Autor: Bejenari Sergiu
22.11.2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu